Thursday, October 23, 2008

SELAMAT HARI LAHIR MAK

"selamat hari jadi mak yg ke 44,moga panjang umor,dimurahkan rezeki dan dikurniakan kesihatan yang baik"itu lah ucapan pertama aku sebaik shj pggln ku di angkat.xdpt aku nak wish bila masuknya 12tgh mlm waktu malaysia sbb aku tau time cmtu mak aku dah tidoq.so aku call la kul 12.30mlm waktu mesir ni.time aku call mak,aku dh agak apa mak aku wat time tu.cucuk satey utk org tempah.mcm tu la rutin harian mak aku pagi2..ksian sungguh aku rasa.agaknya xde istilah penat kot pada mak aku ni.dgq suara mak pg2 rasa hiba la plak..tp aku kwl kan suara ku.aku xnk mak aku jugak turut hiba.semoga apa yang mak buat diredhai allah s.w.t hendaknya.dah 44tahun dh umur mak aku.dan 24thn jugak la mak aku telah membesarkan aku.mak aku lahirkan aku ms tu umur mak aku 20thn.muda x?hehe...biasala kawin muda kan.."klu mak kawin muda bleh xkan anak nk kwin muda xleh"sengaja aku berseloroh ngn mak aku cmtu di talian td...ketawa ja mak aku dgr aku ckp cmtu.maafkan abg sbb xdpt nk bg hadiah apa2 kat mak.tggu la nnti abg blk..insyaallah ada hadiah.hehe...lani hanya doa tuk kesejahteraan mak je la yg dpt abg berikan.apa2 pon mak,i luv u so much...

2 comments:

reen said...

i luv my 'mak' too;)

Anonymous said...

cOOL bLOg...Luv it.